شعری جالب
 
نگین انگشتر (روستای گرمه)
ادبی

رخش، گاری کشی می کند!
رستم، کنار پیاده رو سیگار می فروشد!!
سهراب، ته جوب به خود پیچید!!!
گردآفرید، از خانه زده بیرون!!!!
مردان خیابانی برای تهمینه بوق می زنند!!!!!
ابوالقاسم برای شبکه سه، سریال جنگی می سازد!!!!!!
وای...
موریانه ها به آخر شاهنامه رسیده اند!!!!!!!



 




نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت8:55---9 خرداد 1391
سلام.واقعا وبلاگ جالب و خوبی دارید.
من یه مشکلی دارم میخواستم شما کمکم کنید.من میخوام برا وبلاگم فونت بذارم اما وقتی فونت را از سایت ها میگیرم و در ویرایش قالب قرار میدم اون فونت برا تمام وبلاگم اعمال میشه اما فقط میخوام بعضی پست هام با اون فونت بشه
واقعا خواهش میکنم التماس میکنم به وبلاگم بیایید و به سوالم جواب بدین چیکار کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبر،عـکس و مطلب از گرمه و دل نوشته و آدرس sooreno.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان